LEX logo

Tiedote muutoksista Lexin tapahtumiin

Hyvät lexiläiset!

Korkeakouluopiskelijoiden keskuudessa on todettu koronavirustartuntoja. Ohessa TYY:n uutinen: https://www.tyy.fi/fi/medialle/ajankohtaista/yliopistoyhteisossa-selvitetaan-korona-altistuksia

Tartuntatautiviranomaiset kehottavat opiskelijajärjestöjä rajoittamaan toistaiseksi joukkotilaisuuksien järjestämistä, jotta mahdolliset altistumis-/tartuntaketjut voidaan selvittää ja viruksen leviäminen estää. Pyydämme, että kaikki tarkkailevat oloaan mahdollisten oireiden varalta ja hakeutuvat tarvittaessa koronatesteihin.

Valitettavasti tämä tarkoittaa meidän osaltamme sitä, että seuraavat ensi viikolle suunnitellut tapahtumat joudutaan perumaan/siirtämään:

• Kastajaiset ti 15.9.
  • Kakkubuffet to 17.9.
  • Back to School Padel pe 18.9.
  • Lex Golf su 20.9.

Lexin toimistolla ei myöskään ole poikkeuksellisesti päivystystä ensi viikolla. Jos kuitenkin kaipaat päivällä kahviseuraa, päivystää Pääkkö tiistaista torstaihin klo 12:00 – 14:00 Zoomissa keväältä tuttuun tapaan! Lisätietoa EtäLex Facebook-ryhmässä: https://www.facebook.com/groups/541574953160807/  ​

Tapahtumiin lipun ostaneille/ilmoittautuneille lähetetään tarkempia ohjeita.

Selvitämme mahdollisuutta järjestää peruutetut tapahtumat myöhemmin tai vaihtoehtoisesti etänä.

Ystävällisin terveisin,

Lex ry:n hallitus

Hei nämäkin voisivat kiinnostaa sinua!

Sunnuntaimaili 4.9.

Mukavaa sunnuntaita!  Tässä sunnuntaimailissa: 1. ABBA-sitsit 6.9. 2. Le...