Tapahtumahallitus

Tapahtumatoimikunnan hallitus (lyhyemmin tapahtumahallitus) perustettiin ensi kertaa syksyllä 2015 ja se aloitti toimintansa vuoden 2016 alussa. Tapahtumatoimikunnan hallitukseen kuuluu tapahtumavastaava, joka toimii myös tapahtumahallituksen puheenjohtajana. Lisäksi kokoonpanoon kuuluvat 1–5 valittua tapahtumahallituksen varsinaista jäsentä.

Tapahtumahallituksen varsinaisten jäsenten tehtävänä on auttaa tapahtumavastaavaa erilaisten tapahtumien järjestämisessä ja suunnittelussa sekä tapahtumakalenterin ideoimisessa. Lisäksi jäsenet voivat olla avuksi myös sitsi-, liikunta- ja kulttuurivastaavalle.  Jäsenet voivat lisäksi halutessaan vastata vuoden aikana jonkin tapahtuman järjestämisestä itse.

Tapahtumahallitus kokoontuu perinteisesti kerran kuussa, jolloin suunnitellaan tulevia tapahtumia ja pohditaan niiden toteutusta.

Tapahtumahallituksen jäsenenä pääsee vaikuttamaan opiskelukulttuurin mielenkiintoisimpaan sektoriin eli tietenkin tapahtumiin sekä niiden sisältöön. Kaupan päälle tulevat uudet tuttavuudet sekä ystävyyssuhteet!

Facebook Facebook Facebook Facebook Facebook Facebook Facebook Facebook